Eucerinova predanost naprednim raziskavam, razvoju vrhunskih izdelkov in najboljši kakovosti, ki jo žene cilj, da bi vsakomur omogočili dobro počutje v njegovi koži, je postala bistvena. Za nas je najpomembnejše, da stremimo k najvišjemu standardu, tako da nenehno zagotavljamo učinkovitost in dejstvo, da koža izdelke dobro prenaša. Naši visoki standardi, ki jih je ob ustanovitvi določil Paul C. Beiersdorf, temeljijo na osnovnih stebrih kakovosti, kot so varnost in dober odziv kože, učinkovitost, poglabljanje in deljenje znanja, in nenehnem sodelovanju s strokovnjaki ter ostajajo najvišji cilj in del vizije blagovne znamke Eucerin. In to se nam je povrnilo: več kot 100 let izkušenj in zagotavljanja kakovosti je poskrbelo, da je Eucerin najbolj cenjena in zaupanja vredna znamka med farmacevti in dermatologi po vsem svetu.
Kako lahko Eucerin zagotavlja, da je izdelek varen in da ga koža dobro prenaša?
Ker veljamo za eno od vodilnih in najbolj zaupanja vrednih dermokozmetičnih blagovnih znamk, moramo to zaupanje upravičiti prav vsak dan. Prav zato je preizkušanje izdelkov in njihova varnost za znamko Eucerin na prvem mestu.
"Vse Eucerinove rešitve za kožo so temeljito preizkušene in vitro (= v laboratoriju) in in vivo (= na ljudeh)."
Testi in vitro: Vsako morebitno aktivno sestavino ali formulo, ki jo odkrijejo naši raziskovalci, najprej preizkusimo. S pomočjo modelov, ki posnemajo strukturo kože, in z optimalnim posnemanjem pogojev in odzivov pri pravih kožnih celicah lahko preverimo in »napovemo« fiziološke reakcije na aktivne snovi. Na ta način vsako leto preizkusimo na stotine formul in tisoče možnih sestavin.
Testi in vivo: Eucerin ima lastne prostore za izvajanje preizkusov, kjer opravlja teste in vivo (testi na sodelujočih v študijah). Testi na delu kože omogočajo razumevanje in dajejo rezultate, ali koža izdelek dejansko dobro prenaša. Pri teh testih se na del kože nanese majhno količino testiranega izdelka. Večinoma se izvajajo na občutljivi koži na podlakti, kjer strokovnjaki preučijo reakcije kože in ugotovijo, ali koža izdelek dobro prenaša. Ti prostori so pomemben del centra za raziskave kože v Hamburgu. Tu se vsako leto izvede več kot 2.200 študij novih negovalnih formul in aktivnih sestavin, v katerih je vključenih 45.000 prostovoljcev. Poleg tega znamka Eucerin tesno sodeluje s številnimi zunanjimi inštituti, dermatološkimi klinikami in strokovnjaki.
Raziskave brez preizkusov na živalih pri znamki Eucerin:
Eucerin za preizkušanje kozmetičnih izdelkov ne uporablja živali. To politiko smo uvedli že veliko prej, preden so leta 2004 začele veljati direktive Evropske unije, ki urejajo preizkuse na živalih v kozmetiki. Prepričani, da kozmetičnih izdelkov ni treba preizkušati na živalih, da bi dokazali njihovo varnost in učinkovitost, že več kot 20 let uspešno uporabljamo alternativne metode in vitro. Kot podružnica podjetja Beiersdorf, enega znanih vodilnih in uveljavljenih raziskovalnih podjetij na svetu, se aktivno zavzemamo, da bi zakonodajalci po vsem svetu sprejeli obstoječe alternativne metode, ki ne zahtevajo preizkušanja na živalih. Poleg tega se trudimo zapolniti vrzeli tam, kjer alternativne metode še niso na voljo, tako da podpiramo znanstvena prizadevanja tako z osebjem kot finančno.
Samo učinkoviti izdelki zagotavljajo zadovoljstvo in opazne rezultate.
Biofizikalni testi poskrbijo, da izdelek dejansko zagotovi pričakovane rezultate. Pomembne dejavnike, kot so vlažnost kože, zmanjšanje oksidativnega stresa, vnetje in sposobnost obnavljanja kože, je mogoče izmeriti z najnovejšimi tehnologijami.
Izmeriti je mogoče celo zmanjšanje globine gub. Metoda PRIMOS omogoča teste prej/potem, ki dajejo pomembne podatke o učinkovitosti kreme pri zmanjševanju gub. Vse uporabljene metode so inovativne in izvirajo iz različnih znanstvenih področij – metodo PRIMOS se npr. uporablja v avtomobilski industriji.
S pomočjo CLSM (konfokalni laserski mikroskop) so Eucerinovi raziskovalci prišli do novih spoznanj glede strukturnih sprememb kože zaradi staranja. Ta mikroskop z visoko ločljivostjo je raziskovalnemu centru omogočil poglobljen vpogled v nepoškodovano človeško kožo in njene strukture, ne da bi morali vzeti vzorce kože pri testnih osebah.
Danes potrošniki ne pričakujejo le varnosti in učinkovitosti, ampak tudi prijetno doživetje med uporabo izdelka. V našem testnem centru izvedemo več testov in študij in vivo, da dobimo mnenja potrošnikov o teksturi, občutku izdelka na koži, vonju ipd.
Center sestavlja 35 prostorov za testiranje in je opremljen z najnovejšo tehnologijo, ki lahko izmeri spremembe in reakcije v koži, kar na primer prikaže in zabeleži učinkovitost anti-age izdelkov. Neposreden stik s prostovoljci in njihovo mnenje predstavljata pomembne informacije za optimizacijo izdelkov in omogočata razumevanje potreb in želja potrošnikov in njihove kože. Vse to poskrbi, da so izdelki resnično vrhunski in optimalno prilagojeni.
Kako deluje CLSM?
Ta vrsta mikroskopije usmerja lasersko svetlobo v določene točke v zgornjem delu kože in tako omogoči posnetke različnih plasti povrhnjice in usnjice. Odbita svetloba razkriva rastrske 2D-slike prečnih prerezov celic in tkiva, ki jih je mogoče videti tudi kot 3D-slike. Vsako sekundo se na ta način posname do 20 rastrskih slik, ki dajejo podrobne podatke o tipu, velikosti in številu celic in papil v koži.
Eucerinovo deljenje znanja in nenehno poglabljanje strokovnega znanja
Poleg tega, da sledi najnovejšim dermatološkim in medicinskim odkritjem, znamka Eucerin sodeluje s priznanimi in vodilnimi dermatologi, zdravstvenimi delavci in klinikami, da bi dobila mnenja pacientov, s tem pa zagotovila učinkovitost vseh svojih izdelkov pri specifičnih težavah kože, kot sta posebna nega pri atopijskem dermatitisu in nečista koža. Tako so bila na primer mnenja o izgubi volumna kože, zbrana na ta način, in trend vedno pogostejše uporabe hialuronske kisline v dermatologiji navdih za razvoj linije Eucerin Hyaluron-Filler.
"Predanost zagotavljanju rešitev za različne težave kože za nas pomeni, da jih tako dolgo preizkušamo, dokler ne dosežejo najboljše kakovosti in varnostnih standardov,"
je povedal dr. Rainer Wolber, vodja oddelka za raziskave in razvoj pri Eucerinu.
»Kot podjetje, zavezano raziskavam in dermatologiji, bomo poskrbeli, da bo vsak naš izdelek prestal temeljite preizkuse varnosti in učinkovitosti v naših laboratorijih. Želeni rezultat je odlična kakovost izdelka.«
Naša raziskava
Vrednote naše blagovne znamke
S celostnim dermokozmetičnim pristopom ščitimo vašo kožo ter jo ohranjamo zdravo in sijočo.
V sodelovanju z vodilnimi dermatologi in farmacevti po vsem svetu ustvarjamo inovativne in učinkovite izdelke za nego kože, ki jim lahko zaupajo in jih priporočajo.
Že več kot 100 let se posvečamo raziskavam in inovacijam na področju znanosti o koži. Verjamemo v ustvarjanje aktivnih sestavin in blagodejnih formul z visoko toleranco, ki vam vsak dan pomagajo živeti bolje.